ثبت شرکت در دبی
انواع ثبت شرکت در دبی
معمولاً وقتی تصمیم به انجام کاری میگیریم، در اولین گامها مزایای آن را مورد بررسی قرار میدهیم. اگر بخواهیم مزایای ثبت شرکت در دبی را بررسی کنیم، علاوه بر سرمایهگذاری در کشوری با اقتصاد پایدار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- اخذ اقامت دبی برای متقاضی، شرکا و اعضای خانواده
- داشتن اجازه کار و زندگی در دبی (برای متقاضی و خانوادهاش)
- اجازه تحصیل برای فرزندان
- امکان سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس (کویت، عمان، بحرین و قطر) بدون نیاز به دریافت ویزا
- معاف بودن از مالیات برای انجام فعالیتهای اقتصادی در این منطقه
- امکان استفاده از اعتبارات بانکی و فرصت انجام تجارتهای بینالمللی
هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی بسته به اینکه در آنجا آدرس دارد یا نه متفاوت است، هزینه 0 تا 100 برای ثبت شرکت در دبی و پیگیری مربوط به اقامت سه ساله حدودا 60 هزار درهم است.
اقتصاد قوی امارات و امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار داده است، باعث جذب افراد بسیاری برای ثبت شرکت در دبی باشند. با توجه به اینکه متقاضیان میتوانند با ثبت شرکت در این کشور اقامت دبی را برای خود و اعضای درجه یک خانواده شامل همسر و فرزندان بدست آورند، در این مطلب قصد داریم به شرایط و چگونگی اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت بپردازیم. پیشنهاد میکنیم اگر شما هم تمایل به مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، با ما همراه باشید.
تمامی هزینههایی که قرار است در طی پروسه ثبت شرکت پرداخت شود که شامل هزینههای ترجمه اسناد و مدارک، هزینههای مربوط به گرفتن مجوز تجارت و تائیدیههای لازم، هزینه ویزا و ادارهی ماجرت میباشد از قبل مشخص می شود. بنابراین نگرانی هزینههای پنهان و ناگهانی وجود ندارد.
مدارک و شرایط ثبت شرکت در دبی
اصولا برای ثبت شرکت در کشوری خارجی و دریافت اقامت آن، نیازمند داشتن شرایطی خاص و پیچیده هستید؛ در حالی که ثبت شرکت در دبی چنین نیست. از جمله مهمترین مواردی که موجب محبوبیت این روش شده، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همینطور نداشتن محدودیت سنی است.
برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت نیاز است مدارک هویتی خود و خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا جهت گرفتن تائیدیه اولیه و دریافت مجور فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی (DED) امارات اقدام نمایند.
مجوز اولیه حدودا ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد. در مرحله بعد برای دریافت مجوزهای لازم، میبایست فرمهای مربوطه را تکمیل نموده و هزینهها را پرداخت کنید.
پس از انجام کلیه امور، یک مجوز اقامت ۳ ساله و قابل تمدید برای متقاضی و اعضای خانواده وی صادر میگردد که به واسطه آن میتوانند در این کشور زندگی کرده و از امکانات رفاهی آن بهرهمند شوند